Hoe werkt het?

Ervaar het gemak via ons stappenplan

Food Connect en Marente maken u het graag zo gemakkelijk mogelijk. Maaltijden kiezen en bestellen gaat dan ook in een handomdraai.

STAP 1: Bestellen

Wij helpen u graag

Food Connect helpt u graag

Spreekt u ze het liefst persoonlijk of heeft u een vraag? Neem dan gerust contact op via de consumentenlijn van Food Connect: 0 888 – 10 10 10 om uw bestelling telefonisch door te geven. U kunt ook kiezen voor het gemak van onze menulijsten. De bezorger geeft u wekelijks nieuwe lijsten en neemt de ingevulde lijsten weer voor u mee. Daarnaast kunt u ook digitaal bestellen in de webshop van Food Connect.

STAP 2: BEZORGEN

thuisbezorgd

Persoonlijk bij u bezorgd

Uw bezorger brengt uw maaltijden wekelijks op een vaste dag bij u thuis. U hoeft dus niet elke dag thuis te blijven voor de bezorger, maar u kunt de maaltijden bewaren in de koelkast of vriezer en zelf bepalen wanneer u eet.

STAP 3: VERWARMEN

Met onze instructies kan het niet misgaan

Met de instructies van Food Connect kan het niet misgaan

U kunt uw maaltijden verwarmen in de oven of magnetron. Op het etiket staat aangegeven hoe lang en op welke temperatuur u uw maaltijd moet verwarmen. Voor het verwarmen dient u gaatjes te prikken in het folie, de maaltijd kan in het bakje worden verwarmd.

Eet smakelijk!